zondag 16 november 2014

Verlanglijstje

Een aantal dingen heb ik toch wel op mijn lijstje staan.
Veelal uit Scandinavië, maar ook oerhollands, zoals de boterham-snijplank.
Een paar dingen zal ik je laten zien.
Hebben jullie ook al een lijstje gemaakt? Of vier je geen Sinterklaas?













































































(bron1: H & M HOME)
( bron2: www.kahlerdesign.com)
(bron3: kitchentrend)

                                                               
                                                                 Een fijne dag gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Misschien is dit wel het laatste jaar dat we een gelovige in ons midden hebben, dit jaar vieren we dus nog volop Sinterklaas! Op mijn eigen verlanglijstje (dat waarschijnlijk dooschuift naar kerst) staat het Flow book for paper lovers en heerlijke bodyspray van Rituals!

    Groetjes, Daphne
    www.haak-en-maak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Flow-boek lijkt me ook geweldig.
      Ben dol op mooie papiertjes.
      Geniet van de Sinterklaas-tijd!

      Verwijderen