maandag 2 maart 2015

Dagjes weg

In het laatste weekend van de Krokusvakantie zijn we een paar keer op stap geweest.
Vrijdag eerst naar Utrecht, en zaterdag naar Leeuwarden.
Het was zulk lekker weer, en dan ziet alles er zo mooi uit.

In Utrecht aten we bij Geniet, alleen de naam al, dat kan alleen maar lekker zijn, en dat was het ook. Dochterlief had de quinoa-salade en ik een broodje gerookte zalm met bietenpesto.
Voordat we weer in de trein stapten, dronken we nog koffie bij Starbucks, met een gedeelde cheesecake, heerlijk.











































Naar Leeuwarden gingen we met z'n 4-en, man, zoon 3, dochter en ik.
Bij Store 1892 heb ik mijn verjaardagsjurk (nog 5 nachtjes) gekocht.
In de paskamer hingen knipsels met masking tape, dan ben ik al blij.













































Voordat we de parkeergarage in gingen, nog wat foto's van het Fries museum, daar moeten we de volgende keer maar naar binnen. De poster ziet er in ieder geval goed uit.







1 opmerking: