dinsdag 29 december 2015

Uitvliegers

Eergisteren liet ik hier de glazen bootjes zien, gekocht bij Tranum Lys og Glas in Denemarken. Een aantal jaren later waren wij hier weer, in 2011 om precies te zijn, en kochten deze vogels. Man wilde deze graag, maar ik was eerst niet heel enthousiast. Toen hij zijn motivering gaf, was ik om. Volgens hem heet het kunstwerk Uitvliegers. Hoe toepasselijk in die tijd, onze kinderen gingen steeds meer hun eigen gang, met studies, vakanties e.d. Op de woonbeurs in 2014 maakte ik samen met m´n zusje een poster, mijne heet Uitvliegers, ik zag het direct voor me, samen met de vogels ergens in huis.
































De vogels en de poster hangen op de ´oude kamer´ van zoon 1, dat is nu de logeerkamer.
2 Verschillende bedden, een paar kastjes, en die hele leuke kastknop van Bloomingville, hij moet alleen nog even gemonteerd worden.










































Deze blogpost heb ik thuis in 't voren geschreven. Vond het wel een leuke voor vandaag. Op dit moment vliegen dochter en ik weer terug naar Nederland. Dus wij zijn Invliegers vandaag. Iedereen een fijne dag gewenst.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat jullie terugreis voorspoedig was.
    Ook dit kunstwerk vind ik mooi, zeker met het verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen