zaterdag 16 januari 2016

Leuke post 2

Toen ik begon met bloggen, deed ik dat met name omdat het me leuk leek. En om meer over de computer te leren. Inmiddels weet ik dat je er hele leuke contacten door op kunt doen. Sinds een hele tijd reageren er een aantal dames waarmee ik hele leuke mails heen en weer stuur. Over van alles en nog wat. Hulp bij het haken, het weer, je kunt het niet bedenken of we hebben het erover. Leuke post krijg ik ook van ze. Vandaag laat ik er weer 1 zien. Deze keer van Ageeth, van de blog Ogenzalf.









4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om het terug te zien (zonder lelijk woord in beeld ;-)
    Een envelopje met inspiratie voor het nieuwe jaar! En dat we nog lang plezier aan elkaars blogs mogen beleven.
    Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te zien wat het bloggen jou brengt. Veel plezier, nieuwe (blog)vrienden en vast ook nieuwe inspiratie. Dat maakt het bloggen extra leuk. Geniet lekker van die leuke post.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je komt inderdaad door het bloggen met anderen in contact. Volgens mij door knutselen nog meer :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn om je enthousiasme met anderen te delen en begrepen te worden in je (haak)gekte. :-)

    BeantwoordenVerwijderen