maandag 18 april 2016

Echt Hollands

Donderdagmiddag fietste ik een rondje, en zag een leuk bruggetje. Toen ik wat foto's maakte, zag ik mijn fiets staan en dat is best een fotogeniek ding dacht ik ineens. Echt Hollands, water, riet en fiets.




































Weet je waarom ik het kinderzitje altijd nog op m'n fiets heb zitten?  Dat is zo handig om een tas of zak op te zetten en dan aan de beugel vast te maken. Man gaat ook vaak op mijn fiets naar de volkstuin met van alles en nog wat. Rek voorop én fietstassen. Trouwens, alle boodschappen doe ik ook op de fiets. We wonen dicht bij de supermarkt.

5 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Fijn boodschappen doen op de fiets, dat zie je hier niet jammergenoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn mooie foto's geworden. Ik maak de laatste tijd ook weer wat foto's van de natuur in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op en top Hollands, vooral ook met die fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Ex-man heeft daarom ook nog steeds t zitje ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne plaatjes, geweldige fiets ook!
    Goed dat je zoveel fietst, zou ik ook meer moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen