zondag 10 april 2016

Terugblik

Vandaag laat ik de taart en het kado van dochter nog zien. Vond ik toch wel leuk om te doen. En tenslotte, de foto's zijn gemaakt en die zijn goed gelukt. De taart heeft ze zelf uitgekozen, en hebben we samen gemaakt. Wittechocoladecheesecake. Was best een klus, eieren splitsen, 400 gram chocolade smelten enz. Hier vind je het recept.







































Dochter heeft een platenspeler gekregen. Dat geeft hele leuke reacties. Bestaan die nog...., kun je nog LP's kopen dan.... Ze is er helemaal blij mee, en we horen als we naar boven lopen heel vaak muziek.

3 opmerkingen:

  1. 18 jaar. Nog gefeliciteerd en een platenspeler. Dat is wel uniek zeg :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie taart! Die moet wel lekker zijn.
    De Crosley staat op mijn soort-van-lijstje. Prachtig kado en je foto's zijn ook mooi.
    Fijne zondag X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een origineel cadeau! En die taart.......mmmmmmmmmmmmmmmmmh!!!! Ik heb ooit eens een bosbessentaart gemaakt met witte chocolade, zalig! Maar deze is er aan gewaagd, denk ik. Bedankt voor de link naar het recept, het water loopt me in de mond :-)
    PS: leuk dat je de gehaakte confetti kon gebruiken :-)
    Lieve groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen