woensdag 18 mei 2016

Voorjaarsmarkt

Heb je a.s. zaterdag zin in een gezellig uitje? Dan heb ik een goede tip voor je: Voorjaarsmarkt bij zorgboerderij Lenteheuvel in Zwartsluis. Uit ervaring weet ik dat het altijd leuk is daar. Wie weet, tot ziens.








































Afgelopen maandag heb ik thuis al even een proefopstelling van mijn stukje van de kraam gemaakt. Ik ga samen met mijn zus, en dan is het altijd puzzelen met de ruimte. En ik heb deze keer allemaal andere dingen gemaakt, dus even kijken hoe dat leuk uitkomt.










2 opmerkingen:

  1. Jouw prachtige spullen maken het daar al de moeite waard <3
    Hier nog de naweeën van het voetbalseizoen met een paar toernooien in het weekend.
    Ik mail je voor een afspraak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes. Als jouw zus ook zo creatief is moet dat wel een prachtige kraam opleveren. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen