maandag 31 oktober 2016

Huis in Göteborg 6

Vandaag weer eens een huis/appartement in Zweden, in Göteborg om precies te zijn. Mooi met die vleugjes blauw hier en daar. Vooral de oplossing van de werkplek in de nis is mooi gedaan. Alles in 1 kleur verven is dan een goed idee voor wat rust. De planken met serviesgoed in de keuken, oh, oh....mooi. En de buitenruimte en de winkels en het park om de hoek zijn ook niet verkeerd. Kijk zelf maar, er zijn heel wat foto's, ik kon niet kiezen.



















































































































































































































http://www.alvhem.com/hem-till-salu/obj17735_1498121587

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke reportage, helemaal mijn smaak !
    Een fijne week...
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ben niet speciaal liefhebber van alles wit, maar ik vind de keuken het een eettafel er in wel héél erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Prachtig met die schuine hoekjes! De vogeltjeslamp is mijn favoriet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig......zou ik zo willen wonen!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen