woensdag 5 oktober 2016

Terschelling

Afgelopen weekend was ik met vriendinnen op Terschelling. We hebben 3 heerlijke dagen gehad met prachtig weer: veel zon, weinig wind en ietsje regen. We logeerden in Midsland in het huisje van 1 van de vriendinnen. We hadden fietsen gehuurd en hebben wel zo'n beetje het hele eiland gezien, behalve de Boschplaat. 













































































vertrek in Harlingen - op zee - gelukkig konden we in nood ook gered worden - de techniek - 2x prachtige luchten - aankomst op Terschelling - heerlijk ouderwets krantenrek - kerk in West - de Brandaris - schoenenwinkel de Strandloper (zien jullie hoe zulk mooi weer we hadden) - de Bessenschuur waar we heerlijke cappucino dronken met cranberrytaartjes, zo lekker, vergeten foto's te maken - in de supermarkt - op het duin even de zee zien - #fromwhereistand - duinen - welkom in het huisje

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk! En ja met prachtig weer ook nog!
    Fijn uitwaaien op de fiets, krijg er spontaan zin in!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's van een prachtig eiland.
    Ik heb er een oom en tante wonen en mocht er als meisje 's zomers met een vriendinnetje logeren.
    Op en bij het water/de zee verdwijnen muizenissen, heerlijk de wind door het haar.
    Fijn dat jullie dat als vriendinnen samen doen, zo'n weekend weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo met vriendinnen samen te zijn op een prachtig eiland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk. We zijn heel lang geleden ook een keer geweest maar kan me er weinig meer van herinneren. Toen hield ik nog geen blog bij :-). De foto's komen me dan ook niet bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, mijn lievelingsfoto is 'de Strandloper' vanwege de schaduw van dat mannetje op de muur :-)
    Lijkt me heerlijk, zo genieten van zee en wind en al dat moois...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen