zondag 4 december 2016

Kerstmarkt

Zaterdag staan wij met bijna de hele vriendinnen-knutselgroep op de Wintermarkt bij zorgboerderij Lenteheuvel in Zwartsluis. Ook mijn zus gaat mee. We hebben er veel zin in. Wie zin heeft om langs te komen, is van harte welkom. Judith en Allard, de beheerders van de zorgboerderij, maken er altijd een gezellige dag van. Samen met de cliënten maken ze producten om te verkopen en de opbrengst geeft ze de gelegenheid om weer iets nieuws aan te schaffen. Er zijn veel verschillende kramen altijd, met voor elk wat wils, groendecoraties, sieraden, woonspullen enz.




3 opmerkingen:

  1. Het staat in de agenda en lijkt mij zeer de moeite waard. Fijne zondag, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net even gekeken hoe ver dat is voor ons om te rijden, want ik zou dolgraag even langskomen. Maar bijna twee uur heen en dan ook nog twee uur terug is me wat te gek. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen