zaterdag 7 oktober 2017

VT wonen en design beurs

Zoals ik jullie al vertelde zou ik met vriendin M naar de woonbeurs in de Rai in Amsterdam. Vandaag laat ik jullie hier wat foto's zien die ik daar maakte. Toen ik de gemaakte foto's thuis bekeek, zag ik dat ik voornamelijk detailplaatjes had. De 1e die ik maakte, was van de tekst: Als alles klopt, wordt het tijd jezelf te resetten. Dat deed me denken aan het feit dat ik vorige week de decoratie in huis had weggehaald en opnieuw was begonnen. Dat vertelde en liet ik zien in mijn vorige bericht. Verder vond ik het veel donkere kleuren, en daar ben ik niet zo van. Over het geheel genomen vond ik het leuk Bettie, om antwoord te geven op je vraag wat ik ervan vond. Maar ik ben wel eens eerder geweest, en die keren heb ik mooiere dingen gezien. (het leukste vond ik nu dat er ook een winkel was met producten van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, Zo die Zijn; én de meneer die plaatjes draaide in het vt-wonen huis, omdat hij het zo leuk vond dat ik hem op de foto wilde zetten en het eerst vroeg)























5 opmerkingen:

  1. "Maar ik ben wel eens eerder geweest, en die keren heb ik mooiere dingen gezien"
    Ha, ik ben het helemaal met je eens!!!!Ik denk dat ik nu weer een paar jaar over sla!
    Je hebt trouwens wel hele mooie foto's gemaakt. En die meneer die plaatjes zat te draaien heb ik ook, hihi. Misschien maak ik nog wel een blogje over mijn ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien en ik hou juist van details!
    Goed weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het deze keer wat tegenviel, maar vind het wel leuk dat je dan toch wat leuke details hebt gevonden om een foto van te nemen. En die foto's vind ik wel mooi en inspirerend. Geniet van je zondag!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook van de detail foto's en de op verschillende manieren weergegeven teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had al wat bij nicht Stephanie gezien. Die wand met foto's vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen