maandag 4 december 2017

Hoeveel adventkalenders?

Tussen de 1e en 2e markt in, zo had ik me voorgenomen, zou ik wat dingen voor mezelf gaan doen. Zoals een vest afhaken, iets naaien.... Er is tot nu toe nog niet veel van gekomen. Ik vond het namelijk wel een leuk idee om mjn moeder een adventkalender te sturen, maar dan konden mijn zusjes ook wel eentje krijgen. Maar dat is niet zo leuk voor de schoonzussen, dus die ook. Dochter vanzelfsprekend. En dan vriendin/buurvrouw I, ze staat altijd voor mij/ons klaar, die 'moest' er eigenlijk wel één. En de knutselvriendinnen, nee, dat ging zelfs mij te ver, die komen volgend jaar aan de beurt. En wat te denken van blogvriendinnen.... en de mensen van deense les. Volgend jaar: nieuwe ronde - nieuwe kansen.
Gelukkig zit Søstrene Grene in Zwolle, daar ben ik verscheidene keren geweest en goed geslaagd. Ze hadden ook zulke mooie kaarten, helaas zien jullie er maar 2, de rest was al ingepakt of lag op de kop op tafel. Niet handig, maar misschien een reden om daar zelf een kijkje te nemen. 





4 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar!! Ondanks dat jouw 'me-time' daar voor moest wijken. Super om dit te ontvangen! Ja Sostrene is een leuke winkel, hier in Den Haag zit hij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg lief, al die adventskalenders! Het ziet er super uit, zo mooi eenvoudig, daar hou ik zo van. Onze meiden krijgen er ook elk jaar een van hun tante uit Zwitserland. Heel bijzonder, gezien alle moeite die erin is gestoken en de verrassing is elke ochtend weer leuk. Boffen hoor, Sostrene Grene ze dicht in de buurt, wij gaan er altijd speciaal voor naar Den Bosch, zo’n heerlijke winkel voor cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gebaar Jeanette! Ik vind het ook zo bevredigend om voor een ander te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan en mooi geworden.
    Ik heb er eentje voor m'n zus gemaakt dus ik weet hoeveel werk er in kan gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen