dinsdag 22 mei 2018

Van alles wat 2

De naam -van alles wat- houd ik maar aan voor dit soort posten, een aantal foto's die ik zomaar maakte tijdens het leven van alledag. Zelf vind ik dat altijd erg leuk om te zien bij een ander. 





































































De aardbeien bloeien en groeien - herinneringsboom - in gebruik nemen van nieuwe koekenpannen (foto voor dochter gemaakt, 1 is voor haar) - wasbak in hotel/grandcafé Postplaza in Leeuwarden - beeld van de aartsengel Michaël op de Grote Markt in Zwolle (hier kun je meer lezen over het beeld) - de knotwilgen lopen goed uit - gieters water staan klaar - 's morgens schijnt de zon zo mooi door de schutting - huis en tuin - zelfgekweekte violen - stadsstrand in Zwolle.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ik heb dat prachtige beeld van Aartsengel Michael nog nooit gezien. En dat terwijl ik een grote verbinding met hem voel. Ik kom snel naar Zwolle om te gaan kijken.En natuurlijk om gezellig bij jou te zijn ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou hier wel van hoor, foto's van vanalles wat. Geeft een mooi sfeerbeeld van het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooie viooltjes! Eén keer je ze in je tuin hebt, zaaien ze lekker overal uit!
    Leuke foto's, misschien moet ik dat ook eens een keertje doen zo'n post 'van alles wat' :-)

    BeantwoordenVerwijderen