dinsdag 19 juni 2018

Cirkel haken

Degenen die haken, kennen vast het blog van Lucy wel, Attic24. Ze maakt hele mooie dekens vooral. Op het moment is ze ronde kleedjes aan het haken om op te hangen op een haakfeest waarvan zij de mede organisator is (Yarndale). Ze gebruikt veel kleur, en ik niet. Maar haar patronen zijn zo goed dat je ze gewoon met 1 kleur garen kunt haken. En dat deed ik. De hele tijd moest ik aan mijn oma denken, die kon dat ook zo mooi, kleedjes haken, soms met heel fijn garen. Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, maar mooi is-ie wel. Even voor het raam gehangen tijdens een zonovergoten dag, en dat geeft een grappig effect. Nu ligt-ie te wachten op een bestemming.












4 opmerkingen:

  1. Mooi! Mijn schoonmoeder kon ook zo goed haken, ze heeft zoveel moois gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afgelopen zaterdag haalden we ons ouderlijk huis helemaal leeg en er hing nog zo’n witte voor het raam. Ik vind dat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig in 1 kleur!
    Mooi zo voor het raam.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen