zaterdag 18 augustus 2018

Frans net

Vriendin M vroeg of ik een 'frans' boodschappennetje voor haar kon haken. Dat wil ik wel proberen zei ik, dat wilde ik namelijk al langere tijd. Op Pinterest naar patronen gezocht, en gevonden. Zoals zo vaak bij mij, dan begin ik vrij snel na even vluchtig lezen. en zoals ook zo vaak blijkt dan, dat ik niet helemaal goed heb gelezen. Maar dat maakte deze keer gelukkig niet uit. Het is een ontzettend leuk net geworden wat ook nog eens heel leuk was om te maken. En daarom heb ik er meerdere gemaakt. en ook een 'kinderversie'. Heel leuk voor bij een kinder-speel-keukentje. Voor de foto's heb ik daarom even wat spulletjes van onze eigen kinderen gepakt. In de badkamer met zeepjes en een spons lijkt mij ook een goede bestemming. Eens kijken of ik er nog 1 kan maken.... Onder de foto's deel ik de link naar de pin waar ik het patroon vond.



























































































































https://nl.pinterest.com/pin/486388828501877405/  Hier vind je nog meer leuke patronen trouwens.

8 opmerkingen:

  1. Ik haakte al eens eentje met touw. Handig om groente en fruit mee te halen. Deze zijn ook mooi geworden. Wat leuk dat je ook een einder-versie haakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes en mooi modelletje!
    Dat speelgoed had mijn dochter ook :-) Wat heeft ze daar úren plezier mee gehad!
    Misschien mag ik ooit voor mijn toekomstige kleinkinderen zo'n netje haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, die tasjes. En handig.
    Fijne dag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk en handig! Ik maakte een paar jaar geleden kleurige versies voor Paaseieren, maar deze hebben ook fijne handvatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er hier eentje hangen die ik op een brocante gekocht heb, een echte Franse dus en die lijkt er wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een handige en leuke tasjes.
    Mooie kleuren!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superhandig zijn ze, gehaakte boodschappennetjes. En zo leuk om te haken! Een leuk exemplaar heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen