dinsdag 14 augustus 2018

Pluktuin

Naar een pluktuin wilde ik al heel lang, rondkijken en ondertussen een mooi boeket samenstellen voor thuis. Toen mijn buurvrouwvriendin weer terug was van vakantie gingen we erheen, onderweg op de fiets konden we gelijk een beetje bijkletsen. Oh, en wat was het mooi, en wat een keuze. Ik mocht voor jullie foto's maken. Pluktuin, theetuin en B&B Stadsland, Hasselterdijk 57, Zwolle. Op de terugweg zijn we helemaal nat geregend, maar dat mocht de pret niet drukken (we gingen op 9 augustus). Eenmaal thuis deden we allebei droge kleren aan, en kletsten weer verder bij een kopje koffie en thee.

















































































































De laatste foto kreeg ik via W-hats app van mijn vriendin.

8 opmerkingen:

  1. Wat enig. Dit staat op mijn bucketlist. Al heel lang, het komt er steeds maar niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat om op deze manier je eigen boeket samen te stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie pluktijd, zo aan je foto’s te zien. Dat lijkt me zo leuk, ik moet ook maar eens op zoek naar een pluktuin in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een genot, zo'n pluktuin maar ook zo'n buurvrouwvriendin waar je zo lekker mee kunt kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goud waard Marthy.
      Onze dochters kwamen in het peuterklasje bij elkaar in de klas. Ze bleken op dezelfde dag jarig en werden elkaars beste vriendin. Nu is het contact tussen hen iets verwaterd, maar tussen de moeders niet. En sinds 13 jaar zijn we ook nog buren.

      Verwijderen
  5. Wat gezellig om zo samen te doen!
    En allebei een mooi boeket op de vaas.
    Leuk!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitstap! Ik vrees dat ik niet zou kunnen kiezen uit al die mooie bloemen... misschien dan vooral de bloemen die het langst houden in een vaas zoals de distels en grassen. Mooi gekozen hoor! Hier hebben de bloemen te hard geleden onder de droogte, want anders plukte ik ook elke zomer wat phloxen uit onze tuin.

    BeantwoordenVerwijderen