Een paar weken geleden fietste ik eindelijk naar het station, om over de passerelle te lopen. Dat is een grote loopbrug over de sporen in Zwolle. En als je daar loopt, dan kun je bijna niet anders dan je verwonderen. Je loopt hoog boven de grond, maar je loopt 'gewoon' op klinkers. Er staan bomen en heel veel bloemen. Het is echt een aanwinst voor het stationsgebied. Ik zag ook veel mensen uit de kantoren in die buurt er gebruik van maken tijdens hun middagpauze.
vrijdag 26 juni 2026
woensdag 24 juni 2026
Garden fest
Afgelopen vrijdag was ik met mijn knutselvriendinnen naar het Garden fest in Putten. Dat wordt georganiseerd door May and june. Zij hebben een tuintijdschrift en een webshop. En organiseren elk jaar dus een tuinfair. Het was een hele leuke dag, waarop ik weinig foto's heb gemaakt.
maandag 22 juni 2026
Markt bij de Dijklandhoeve
Afgelopen zaterdag stond ik met mijn zus op de markt bij boerderijwinkel Dijklandhoeve. Het was weer een mooie, gevarieerde markt. Het was alleen wel heel erg warm. Maar gelukkig had ik grote dioeken mee die we achter de kraam konden hangen. De laatste twee foto's maakte de 'huisfotograaf' van de boerderijwinkel.
zaterdag 20 juni 2026
Zomerset
Voor op de seizoenstafel maakte ik een zomerset. Een poppetje, een bootje, een vishengel en een kleedje dat aan de ene kant water voorstelt, en aan de andere kant zand. Superleuk om mee te spelen en te decoreren. Op de eerste foto zie je wat bij ons op de keukenplank staat.
donderdag 18 juni 2026
Rondje Milligerplas
Afgelopen zondag liepen man en ik een 'rondje Milligerplas'. Dat is 6 km vanuit ons huis gerekend. De Milligerplas is de zwemplas hier in de wijk. En daar ligt nu een prachtig wandelpad omheen. Je kon er altijd wel wandelen, maar nu is er een mooi pad helemaal omheen. Onderweg zagen we de nieuwbouw aan het eind van de plas. Grote huizen voornamelijk. En sommigen hebben wel een heel mooi uitzicht. Maar dat mag ook wel, want de kavels waren enorm duur. Het beeld Ruimzicht staat er al jaren, en ik blijf het mooi vinden. Als we de groene lijn van het Megabits-project willen zien, zullen we een keer 's avonds moeten gaan.
dinsdag 16 juni 2026
Tashangers
Na de croissant uit het vorige bericht haakte ik citroenen en aardbeien. Lekker vrolijk. Het patroon van de citroen vond ik hier. En hier vind je patronen voor aardbeien, welke ik heb gebruikt weet ik niet meer. Ik heb het in mijn patroonschrift geschreven, zonder de maker te vermelden. Het koffiekopje is ook leuk geworden al zeg ik het zelf. En de kersen zijn heel simpel nietwaar, gewoon 2 balletjes en een blaadje.
zondag 14 juni 2026
Le croissant
Tashangers wilde ik haken. Ik had al een paar ideeën, toen ik deze leuke croissant tegenkwam. Het was ook nog een gratis patroon van Paula strickt. Zo leuk om te maken. Toen ik hem liet zien op I-nstagram, vroeg een vriendin of ik er 3 kon maken voor in het speelkeukentje van haar kleindochter. Natuurlijk kon ik dat. Ik maakte er ook nog een klein broodmandje bij om het helemaal compleet te maken.





















































