maandag 17 augustus 2015

Confetti































Wat leuk dat jullie de confetti zo mooi vinden. Het was iets wat ik al heel lang eens wilde maken. Had het zo vaak voorbij zien komen op verschillende blogs.
De trekking van de winnaar van het notitieboekje was een goede aanleiding.

Het is een simpel, maar tijdrovend werkje. Het haken gaat supersnel, maar het draadjes afhechten duurde veel langer.

Zo heb ik het gedaan, maak een magische ring, haak 2 lossen en dan 12 stokjes in de ring. Sluit met een halve vaste in het 1e stokje. Haal de draad door de lus. Nu de 2 draden afhechten. Kies mooie kleurtjes uit, en je hebt zo een handjevol confetti dat je vaker dan 1 keer kunt gebruiken.








































Deze confetti is ook een beetje voor iedereen die mijn blog leest, en dank je wel voor de leuke reacties die ik van jullie krijg.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Jeanette, bedankt voor je confetti op deze (tweede) regendag :-)
    Ik heb het laatst ook gemaakt voor een blogpost en dan elke confetti in twee kleuren. Pfffff, wat een werk dat afhechten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het opgeschreven en ik ga ze ook maken. Nu alleen nog even een paar leuke kleurtjes bij elkaar zoeken.
    Merci.

    BeantwoordenVerwijderen