zaterdag 1 augustus 2015

Vakantie 7 * Cirkus Is og Kaffe

Brinja van de blog http://blog.brinja.dk/ is in Stillinge Strand een ijs en koffietentje begonnen.
Nadat we vorig jaar te vroeg in de buurt waren, hadden we deze zomer geluk. Door met een boog van het ene huisje naar het andere te rijden, konden we gezellig langs gaan.
En echt, een aanrader als je in de buurt bent. En het strand daar is ook heel mooi.
Super koffie en heerlijk ijs. Wij namen blåbær, blauwe bessen.


































































































































































































Op deze foto zie ik er wat verwilderd uit, want het stormde namelijk.
(Mijn opa zei vroeger altijd, het is maar goed dat je haar aan 1 kant vastzit.)


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jij er geweest bent. Brinja's blog is een van de eerste die ik bekeek en las. Dat zal langer dan vijf jaar zijn. Vooral haar miniaturen en het poppenhuis vond ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, geldt voor mij ook. Volg haar al jaren.
      Heb ook nog een reportage uit een Deens woonblad over haar.
      Het as superleuk om haar te spreken.

      Verwijderen
  2. Ziet er erg gezellig uit. Ik kende haar blog niet, ben meteen even wezen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen