zaterdag 16 juni 2018

Gehaakt net

Vandaag weer iets gehaakts, ik maakte eindelijk eens wat projecten af. Een boodschappennet haken wilde ik al lang doen. Toen ik deze zag, ben ik direct begonnen. Ik had nog garen liggen dat mij er erg geschikt voor leek. En het resultaat is mooi geworden. Ben nu met een volgende bezig, en daarvoor probeer ik zelf een patroon te maken. Wordt vervolgd.

































































P.S. Dit net is al verkocht, maar ik ga er nog 1 maken. Dus heb je ook belangstelling dan kun je mij een mail sturen.

Kijk eens hoe blij je kunt zijn met je nieuwe tas, en hier wordt ik dan weer heel blij van. Dank je wel voor de mooie foto!

































7 opmerkingen:

  1. Prachtige foto! En ik vind de tas echt supermooi!!!!
    Toevallig was ik ook net stiekem een patroon aan het uitwerken voor zo'n boodschappennet! Heb een kleurrijk test-ontwerp gemaakt, maar ga hem nog een keer haken in één kleur. Jouw grijze exemplaar is echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Jeanette. En wat leuk dat je een foto mocht ontvangen van een blije "klant" 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Lijkt me ook een tof project om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi gehaakt! We zijn dit weekend beiden genomineerd in Annemarie haar ‘link you stuff’.
    Proficiat
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi. Heb je prachtig gemaakt zo in 1 kleur
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen