zaterdag 15 juni 2019

Kleurrijke omhelzing voor Samos

Op Instagram kwam ik de hashtag #kleurrijkeomhelzingvoorsamos tegen bij Studio hip en stip. Het is de bedoeling dat een 82-jarige dame, Mieke, een flinke stapel sjaals en omslagdoeken mee kan nemen naar Samos in september. Zij doet daar vrijwilligerswerk in vluchtelingenkampen. Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen. Studio hip en stip vraagt zich af, of meer handwerksters een flinke stapel, niet gebruikte, sjaals hebben liggen. Zij wel namelijk, schrijft ze. Nou, ik ook!! En een deel daarvan heb ik gedoneerd. Misschien zijn er onder mijn lezers ook nog mensen die graag een steentje willen bijdragen. Mijn stapeltje is niet helemaal kleurrijk, maar dat mag de pret niet drukken. Er zijn daar vast ook mensen, die van neutraal houden. Hier het adres: Talulabelle, Graafland 8, 1251 NJ  LAREN. Inzenden kan tot 15 augustus 2019. 






































Gisteren stond er een bedankje op instagram, daar heb ik een screenshot van gemaakt, dank je wel @talulabelle en @studiohipenstip. Ik heb het graag gedaan.












































Hier kun je ook nog even kijken: https://www.studiohipenstip.nl/van-delen-word-ik-blij/.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Ik ben er ook voor bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, Jeanette, ik stuurde afgelopen week ook al een stapel sjaals. Als ik zie wie er allemaal mee bezig zijn, dan denk ik dat er straks een enorme berg met sjaals naar Samos gaat!

    BeantwoordenVerwijderen