zondag 2 oktober 2022

Van alles wat 53








 









































































huttendorp Stadshagen - vriendin M had mooie sloffen gezien, toen ik de 1e klaar had, showde ik hem bij 30° C - wandelen in IJhorst - in de tuin bij een vriendin - bezig met een mobile (eigen idee in vilt) - restantenboeketje - fietsen naar Harculo - word je vijftig, tref je dit in de voortuin, gezien tijdens wandelen - leuke kaart gekregen - regenboog, zo wisselend is het weer - zet je op een regenachtige dag de herfstdecoratie neer, schijnt direct de zon naar binnen :-)  dit was op een andere dag dan ik de regenboog zag - fietsen met een vriendin naar de IJssel - en ook dit is weer gezien tijdens het wandelen - Blauwe bessen voor de volkstuin - als ik de naam van dochter zie moet het altijd op de foto, dit is in Dalfsen - nu is de verkoopkar aan de Hasselterdijk gevuld met pompoenen - leuke etalage - enorme paddenstoelen - mooie lucht zaterdagavond 24 september 19.15 uur - en zondagmorgen om 12.41 uur - Staphorster stipwerk op een betonauto, hoe leuk is dat

9 opmerkingen:

  1. Een winkel met de naam Dorien. Dit is de eerste keer dat ik dit zie.❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk weer jouw serie "van alles wat"!
    Onderweg en dichtbij huis is zo veel moois te zien als je goed kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De luchten zijn weer prachtig en die slof met 30 graden showen vind ik heel vermakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch een leuk idee om steeds zo’n overzicht te maken. Voor ons weer even genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel mooi op kleur, je teen en je slof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superslof, is daar een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! Het zijn de Eenvoudige sloffen van Wol&co, www.wolenco.nl

      Verwijderen
    2. heel veel dank, ken de site nog niet en ga er straks uitgebreid rondkijken

      Verwijderen