dinsdag 20 december 2022

Hattem en Het huis met de rode luiken

Op de blog van Bertie doe ik vaak leestips op. Ik heb al een hele lijst verzameld. En zo af en toe reserveer ik er een paar bij de bibliotheek. Zo ook Het huis met de rode luiken van Marja Visser, het gaat o.a. over Hattem. En toen ik het aan het lezen was, stond vriendin I op de kerstmarkt in Hattem, met haar mooie groendecoraties, met op de achtergrond de mooie kerk. Het boek leest heerlijk weg. En het huis met de rode luiken ga ik nog eens bekijken, daar was op 9 december geen tijd voor.

















5 opmerkingen:

  1. Nou dan heb je meteen weer een mooi doel. Want Hattem en dat huis, allebei de moeite waard. (En in dat huis.... ze hebben er heerlijke poffertjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede tip, het boek heb ik meteen in mijn bieblijstje gezet. En dan die tip van Bertiebo erbij, heerlijk.
    miekequilt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plekje heeft jouw vriendin daar. Zo komen haar mooie decoraties nog beter tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, wij waren er in het najaar en bezochten het Anton Pieck museum.
    Leuk plaatsje Hattem .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het huis met de rode luiken ken ik. Leuk om te weten dat er een boek over is.
    Mooie groendecoraties staan er op de kraam. Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen