vrijdag 8 september 2023

Buurmeisje

Onze buren hebben een kindje gekregen. Zo leuk. Dat huiltje van een pasgeboren baby herken je overal bovenuit. Zaterdagmorgen waren we even op kraamvisite. Als kraamcadeau nam ik een gehaakte eenhoorn mee, in wit met roze accenten natuurlijk. Roze is de lievelingskleur van de buurvrouw, en als je dan een meisje verwacht.... De aankondiging buiten is in de vorm van een reuzebeschuit met muisjes, echt mooi gedaan.






Toen ik deze blogpost schreef op dinsdag 5 september - ik probeer altijd een beetje in het voren te werken - zag ik 's middags 2 ooievaars op hun nest zitten. Mooi om even hier te laten zien.




9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk en persoonlijk cadeautje heb je gegeven, zo'n zelfgemaakte knuffel. Ik vind hem ook nog eens heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk cadeautje voor de nieuwgeborene. En die ooievaars, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig, die eenhoorn en wat toepasselijk in je verhaal, die ooievaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kraamcadeautje. Wat origineel om met een grote beschuit met muisjes te lane weten dat er een kindje is geboren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit mooie kraamcadeautje werd vast erg gewaardeerd door de kersverse mama, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi cadeau. Boffen voor de buurtjes.
    Dochterlief zit hier naast mij en zegt: Hé, dat heb ik gezien onderweg naar school! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen