donderdag 10 maart 2016

Confetti haken






























De confetti haak ik op de volgende manier, dit is voor katoen en haaknaald 3: in een magische ring haak je eerst 2 lossen en dan 12 stokjes. Sluiten met een halve vaste in de 2e losse. Draadjes afhechten en klaar ben je!
(Haak je met dikker garen en een grotere maat haaknaald, dan moet je meer stokjes haken om een mooi rondje te krijgen.)
Om de confetti op te bergen, heb ik een deksel van een conservenpot wit geverfd en er een garenklosje op geplakt. Label er aan en het staat leuk in je kast of op je bureau.






3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om confetti te haken. Deze confeti plakt niet en geeft minder rommelig dan de papieren versie.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van alle confetti en ik vind deze ook mooi. Een tijd geleden haakte ik ze in twee kleuren uit het tweede boek van Ingrid van Willenswaard <3
    Mooi, zo in je pot X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Zo leuk dat potje met garenklosje!

    BeantwoordenVerwijderen