zondag 20 maart 2016

Paasversiering






























Dit jaar is mijn paasversiering ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Ik had niet heel veel inspiratie en energie om nieuwe dingen te maken. Maar de dingen die je hebt in een nieuwe samenstelling gebruiken geeft een heel ander beeld. En iets nieuws erbij is ook leuk. De witte kaarsenstandaard kreeg ik van dochter voor mijn verjaardag en is van Søstrene Grene.










































Op tafel zag het er eerst zo als op bovenstaande foto's uit, en nu als hier onder. Ik kreeg nl. een mooie krans van een vriendin.





















































































Vandaag is het Palmzondag. Op deze site, https://www.catharijneconvent.nl/verhalen/eindelijk-lente/ vind je leuke weetjes over Pasen en hoe je kunt berekenen wanneer Pasen valt.

8 opmerkingen:

  1. Je hangende krans is fantastisch! En de tekening is ook goed gelukt, zo'n schattig kipje :-)
    De haas onder de stolp is bijna om op te vreten.
    Lieve groetjes,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, niks meer aan doen <3
    Je haasjes zijn zo schattig en de tekening is leuk!
    Wij hebben elkaar een jaar geleden leren kennen, toen ik je vroeg of je de bron wist van je paashaas-tekening.
    Ik ben blij met jou als blogvriendin. Fijne lente samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie paasdecoratie.
    De hangende krans is inderdaad prachtig.
    Ik wens je een fijne zondag daar.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal echt gezellig uit. Mooie, nieuwe kaarseenstandaard.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die hangende krans. Het zou jammer zijn om hem maar één keer te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! Gave Karen Blixen poster ook...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, die hebben we gekocht in het Karen Blixen Museet in Denemarken.

      Verwijderen
  7. Wat ontzettend leuk allemaal, met de grote krans als topper!
    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen