vrijdag 19 oktober 2018

Rechte-driehoek-sjaal

Een sjaal bestaande uit 3 driehoeken, wat een superidee. Ik zag hem regelmatig voorbijkomen op Instagram, en bedacht dat ik nog wat bolletjes in een (voor mij) lastige kleur had liggen. Met grijze katoen erbij leek mij dat een mooie combinatie voor deze sjaal. Het patroon is van it-is-a-sarah.nl/, Sarah van Gerven. Je haakt 3 ''Granny'' driehoeken, die je in de laatste toer aan elkaar haakt, randje vasten erom en klaar! Heerlijk patroon. De sjaal is inmiddels overgenomen door een vriendin en ik denk dat ze er veel plezier van gaat hebben, het is zo'n goed model.

























Kijk ook eens rond op de site van Sarah, daar vind je nog meer fijne patronen. Even wat dingen afmaken, en dan ga ik weer een patroon van haar haken.

10 opmerkingen:

  1. Lieve Jeanette, wat heb je een prachtige sjaal gemaakt! Fijn dat je mijn patroon zo goed kon gebruiken! Liefs, Sarah ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet jou bedanken voor het patroon. Mijn vriendin is er blij mee.

      Verwijderen
  2. Ik heb het patron opgeslagen, ga mijn zussen eens lief aankijken…...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt mij dat een fijne sjaal. Even op de site van Sarah gekeken. Daar staat veel mooie dingen op. Bedankt voor de tip. Een fijn weekend daar Jeanette!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Alet, voor jullie ook een fijn weekend.
      Het is echt een goed model sjaal, een aanrader.

      Verwijderen
  4. Dit superleuke patroon heb ik ook nog op mijn lijstje staan. Erg mooi is jouw versie ervan geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, deze sjaal. En wat makkelijk, ik zal eens kijken bij haar site.
    Fijne dag, groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren zo bij elkaar!
    Leuk patroon!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen