maandag 20 mei 2019

Garnudsalg

In Aalborg vind je G-arnudsalg, een (web)winkel met heel veel soorten wol, en ietsje katoen. Elke vrijdag kun je daar terecht om je garen persoonlijk uit te zoeken en mee te nemen. Eén keer per jaar hebben ze een weekend open huis, in mei. En dat was precies het weekend dat wij in Denemarken waren. Dat noem ik geluk hebben. We gingen dan ook op zondagmorgen een kijkje nemen, en iets kopen natuurlijk. Ik heb een paar prachtige klossen wol gekocht. De blauwe tint is voor mijn zus, en de anderen voor mijzelf. Van de beige ga ik een sjaal breien, volgens een patroon van Liselotte Weller, zij is samen met haar man eigenaar van Garnudsalg. De sjaal heet Vesterhavsjalet, en is geïnspireerd door de golven van Vesterhavet - De Noordzee. De witte, ongelijk gesponnen wol heb ik gekocht voor de mooi, en misschen gaat het ooit wat worden.











5 opmerkingen:

  1. Dat was genieten en is nagenieten! De witte klos ziet er ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was echt wel geluk hebben. En wat een prachtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bollen zeg! En inderdaad: super dat precies in jouw vakantie de winkel in het weekend open was!
    Lekker nagenieten!
    Liefs Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf dat je er precies op het juiste moment was. Wat een gave klossen, de kleuren zijn prachtig. Ze zal al mooi om gewoon naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig garen. Alleen al mooi voor sier ...
    Lijkt me een heel mooie winkel. Dat was een leuke treffer voor jou.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen