woensdag 2 juni 2021

Van alles wat 37
















































































































eindelijk bloeit het Fluitenkruid (7 mei) - Fuut op nest - donkere wolken, maar het bleef droog - moederdagverwennerij - 9 mei, 19.49 uur - tijdens het wandelen - en ook uit deze lucht viel geen regen - 10 mei, 21.24 uur - herinneringsboom - fris groen tijdens het dagelijkse rondje - lunch met ham, avocado en doperwtenscheuten - tulpen van de volkstuin van een vriendin - ik telde 14 baby gansjes - bijzondere kostganger op het dak van de achterburen - volgens mij zijn ze blij dat ze weer open mogen - bermen vol potentiële boeketten - elk jaar minstens 1x Fluitenkruid op de vaas - leuke bestelling haken - kleuren kiezen is leuk én lastig - leuk, zo'n gemaaid graspad - ik kon niet langer wachten, heb alvast een paar pioenen op de vaas gezet - de gansjes groeien al flink - 30 mei, een echte zon-dag

6 opmerkingen:

  1. Ik kan altijd zo genieten van jou "van alles wat"!
    De pioenrozen en fluitenkruid op de vaas geven binnen het gevoel dat je nog buiten bent. Dat past zo goed bij deze tijd van het jaar. Ben dan het liefst buiten, maar als je dan binnen moet zijn, geven de bloemen het gevoel van buiten weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stukje taart ziet er heerlijk uit! En wat mooi de zonsondergang. Leuk idee ook de vaas met fluitekruid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne foto's. Mooi de pioenrozen in de vaas. Ik heb deze ook, hij verveeld nooit en ik gebruik hem regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toen was de maand mei (ook) alweer voorbij. Reuzeleuke serie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's weer Jeanette. Iedere keer weer leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen