zaterdag 18 februari 2023

Brave new world

Afgelopen woensdag was ik met dochter even naar De Fundatie. Er was een tentoonstelling waar ik de aankondiging van had gezien tijdens het wandelen. Brave new world toont het werk van 16 schilders onder de 40, die behoren tot de internationale top. De expositie is samengesteld door schrijver en kunstcriticus Hans den Hartog Jager. Als laatste 2 foto's van het uitzicht vanuit het 'ei' bovenop het museum, hoe vaak ik er ook kom, het blijft fascinerend.























2 opmerkingen:

  1. Mooie foto’s laatje zien. De vrouw van Hans is een heel creatieve quiltster.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessant om de achtergrondinformatie erbij te lezen. De diepere betekenis van een kunstwerk kennen kan ik altijd erg waarderen aan een museumbezoek.
    Wat heb je een mooie detailfoto gemaakt. De structuur is zo goed zichtbaar. Ik zou bijna willen gaan voelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen