dinsdag 28 februari 2023

Van alles wat 58

 












































alweer mooie witte tulpen gekregen, daar wordt ik zo blij van - aankondiging van een tentoonstelling die ik wel wil gaan zien - onderweg probeerde de zon door te komen, dat lukte helaas niet - daarom onze wandeling maar in Raalte gemaakt, leuke plaats - tentoonstelling in de gang van de bibliotheek - als je even iets weg legt en het staat zo mooi - 13 februari, toch nog de zon, al is het dan laat - fietsen in de Vreugderijkerwaard met vriendin (en buurvrouw) I - gezellig verkeersbord - de Krokussen komen overal weer tevoorschijn - regenboog op het fietspad bij ons voor het huis

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk dat je steeds een collage maakt. Leuk om even te zien wat er de afgelopen maand te zien was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De regenboog is natuurlijk heel mooi en verder leuk om te zien wat je opviel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten weer jouw serie.
    Wat heb je de regenboog mooi vastgelegd.
    Soms herken ik dingen. Dat is zo leuk. Dat zijn meestal de foto's die je in Zwolle maakt. Ditmaal herkende ik ook direct foto 4. Ik kom geregeld in Raalte.

    BeantwoordenVerwijderen