vrijdag 24 maart 2023

Kadootjes

Voor mijn verjaardag kreeg ik mooie kadootjes, maar ik had er nog geen foto's van gemaakt. Nu dus wel. En dan kan ik ze hier ook wel laten zien. Van man kreeg ik 4 glazen potten, mooi voor waxinelichtjes. Je zou ze ook als vaas kunnen gebruiken. Maar ik vind ze het mooist, als ze gewoon op het witte kastje staan  En van blogvriendinnen kreeg ik ook veel moois. Een raamhanger, een onyx armbandje, prachtige kaarten. En met 2 vriendinnen mocht ik lunchen, 2x niet zelf je brood klaar maken (alhoewel ik daar geen hekel aan heb hoor), hoe leuk is dat. Van de knutselvriendinnen kreeg ik ook veel moois. Samen met twee andere vriendinnen vierden wij onze verjaardag met taart bij mij en een lunch bij de Stadshoeve.
































 






















 

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke verjaardag. De witte potjes zijn prachtig. En de rest van de cadeaus is ook leuk. Fijn om zo verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, die glazen potten, alleen leeg al! Heerlijk al die cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Jeanette, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk verwend ben je met deze cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om verwend te worden en die glazen potten zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een fijne verjaardag dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wil maar niet lukken, weer is mijn reactie anoniem. Ik was het, Bettie

    BeantwoordenVerwijderen