zondag 12 maart 2023

Ronde schijven

Op dit moment wil ik veel van wat ik tegenkom, omzetten in een gehaakte versie. Waarom? Geen idee, gewoon leuk om te proberen. Toen ik platte houten schijven tegenkwam, als speelgoed, bedacht ik dat die dus ook leuk in gehaakt zouden zijn. Heb er afgelopen zondag 4 gemaakt, allemaal met een ander patroontje aan de buitenkant. Het instagramaccount waar ik ze zag, is trouwens helemaal leuk om te bekijken. Veel originele ideeën die niet alleen voor kinderen leuk zijn. De schijven zou je kunnen gebruiken als decoratie, maar ook als zitkussens voor kleine popjes in een poppenhuis. Of om te tellen, 1, 2, 3, 4. 







5 opmerkingen:

  1. Zo leuk, hoe jij met haak-ogen de wereld beziet en er ook daadwerkelijk wat van kan maken/haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je ogen zien, maken je handen ...
    Grappig dat ze allemaal verschillend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de opmerking van Ageeth leuk, haak-ogen. Ze heeft gelijk, jij ziet alles door een haak-bril op dit moment, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen