zondag 30 april 2023

Muisjes

Nog maar weer een maaksel van de afgelopen tijd. Sommige dingen staan al heel lang op mijn te-maken-lijst. Uiteindelijk komt het er wel van. Daarom kocht ik begin april een patroon voor dieren van 8 tot 18 cm bij efi_little_things. Als bonus kun je van het hert een muis maken, grappig toch. Ik maakte deze twee muizen van vilt, helemaal met de hand. Heel ontspannend. Ook de kleertjes naaide ik met de hand. Het meisje is 13 cm, en het jongetje 16 cm. 
Voor de muizen maakte ik een bed. En een laken en kussens. Ook breide ik vloerkleedjes, geen koude voeten als je uit bed stapt ;-) Wie weet wat er nog meer gaat volgen. Deze mini spulletjes zijn leuk om te maken. Ik vind hiervoor veel inspiratie op instagram. Ook heb ik daar een paar meubeltjes bij iemand besteld. Heel benieuwd naar.






































5 opmerkingen: