woensdag 10 juli 2024

10 jaar

Mijn blog bestaat vandaag 10 jaar. 10 JAAR!!!! Ik wilde lang terug in 2014 al een tijdje met een blog beginnen, maar wist niet hoe. Op vakantie in Berlijn met de jongste 2, zaten we op donderdagmiddag in het gehuurde appartement, omdat we even bij moesten komen van de hoge temperaturen (+30°C). En hadden we het weer over bloggen. Nu gaan we de eerste post maken zeiden de kinderen. Zo gezegd, zo gedaan. In het begin was er niet veel tekst. Dat werd later wel ietsje anders. Ik ben begonnen met bloggen, om beter met een computer te leren omgaan. Nu is het een dagboek, in hele brede zin van het woord. De 1e foto hier, is de eerste die ik ooit geplaatst heb. Het is het uitzicht vanaf het balkon van het Berlijnse appartement recht naar voren. De tweede foto is opzij de straat in. Het was een heerlijk appartement, niet groot, maar heel gunstig gelegen. Ik hoop nog lang met bloggen door te mogen gaan. Ook maak ik direct van de gelegenheid gebruik, om iedereen die hier leest (en reageert) nog maar weer eens te bedanken. Jullie maken het extra leuk.



11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad leuk uit, dat appartement! Gefeliciteerd! Op naar de volgende tien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jubileum! Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top! Ga maar lekker door, want ik vind je berichten altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, al tien jaar. Ga zo door en gij zult...(Spinoza heten of spinazie eten) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je jubileum, en inderdaad, het is net een dagboek, fijn en leuk om terug te lezen en te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    ik volg je sinds enkele jaren en hoop dat je nog lang blijft bloggen!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè, om even tien jaar terug te kijken. Gefeliciteerd met je jubileum en fijn doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Leuk om jouw blogs te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mijlpaal! Ik geniet steeds weer van je mooie foto's en teksten erbij.

    Soms twijfel ik of ik nog door zal gaan met bloggen, maar - zoals jij ook schrijft - het is ook een soort dagboek. Het is zo fijn om terug te bladeren, lezen, kijken.

    BeantwoordenVerwijderen