zaterdag 12 oktober 2024

Frans en Sara Naerebout

Op het blog van Bertie kwam ik het boek over Frans Naerebout tegen en reserveerde het direct bij de bibliotheek. Maar wat heel vreemd was, is dat de titel bij Bertie anders is dan bij mij. Terwijl het over dezelfde vrouw gaat. Toch maar gereserveerd. Het was prachtig. Maar nu wil ik dat andere boek natuurlijk ook nog lezen, is ook al gereserveerd bij de bibliotheek. Tijdens onze vakantie in Zeeland in 2021 heb ik foto's gemaakt van het standbeeld in Vlissingen. Met de bedoeling om op te zoeken wie die man was. Nooit van gekomen, tot nu dus. En ook foto's van een loodsboot, die zoals Bertie zegt, af en aan varen daar.



























UPDATE 11.55 uur

Hierbij een foto van het boek dat ik las, ik had er een foto van gemaakt om hier te plaatsen. En dat was ik dus vergeten.














4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van die loodsboot. Maar wat was dan de titel van 'jouw' Naerebout boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is ook een boek van Marja Visscher dat heet de Wolkenkijker uit 2018. Zelfde aantal pagina's, ander ISBN nummer maar wel met dezelfde beschrijving van het verhaal. Is De thuishaven aan de Westerschelde, een herdruk uit sept. 2023?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vreemd, er zijn dus twee boeken? Geef je ons nog jouw titel door? Ik vind het een mooi beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, dat beeld en je foto's van de loodsboot.

    BeantwoordenVerwijderen