zondag 20 oktober 2024

Supermaan

In de krant las ik over de supermaan van afgelopen week. Hier lees je meer over het verschijnsel. Eigenlijk lopen we tegenwoordig elke avond na het eten nog even een rondje in de omgeving van ons huis. Dit omdat man natuurlijk moet opbouwen na zijn ongeluk. En dinsdagavond vonden we de maan zo groot en helder. Verder geen aandacht aan besteed. totdat mij te binnen schoot, dat er een supermaan te zien was. Dus woensdagavond opnieuw kijken, en ik zag hem rond kwart voor 7. De kinderen snel een appje gestuurd om ook te gaan kijken. En wat hoor ik van zeemanzoon, bedoel je dit, met een foto van een maan die meer verscholen zit achter wolken dan dat hij te zien was, haha. Gelukkig kwam hij later weer tevoorschijn en stuurde hij ons mooie foto's. Zelf lukte het mij niet meer na de eerste jammer genoeg. Ik ga er wel een paar laten zien, omdat ze toch apart zijn ;-) en als laatste de foto's van zeemanzoon.

















Hier komen de foto's van zeemanzoon.








3 opmerkingen:

  1. Altijd mooi, de maan, maar moeilijk te fotograferen! Ik zag hem hier ook, door de bomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eén avond als een prachtige bal en één avond oranje tussen de wolken. Een prachtig gezicht.
    Leuk, die verschillende foto’s.




    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd de maan te fotograferen maar jullie is het goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen