Een paar weken geleden fietste ik eindelijk naar het station, om over de passerelle te lopen. Dat is een grote loopbrug over de sporen in Zwolle. En als je daar loopt, dan kun je bijna niet anders dan je verwonderen. Je loopt hoog boven de grond, maar je loopt 'gewoon' op klinkers. Er staan bomen en heel veel bloemen. Het is echt een aanwinst voor het stationsgebied. Ik zag ook veel mensen uit de kantoren in die buurt er gebruik van maken tijdens hun middagpauze.













Heel mooi om daar eens overheen te wandelen, ik val helemaal voor die ouderwetse Food Truck...
BeantwoordenVerwijderen