zondag 28 juni 2026

Kringloop

Houden jullie ook zo van kringloopwinkels? Ik wel. Ik kijk er graag even rond. Het is voor ons huis maar goed dat ik tegenwoordig meer breng dan haal, want je ziet altijd wel iets, al is het maar een boek. Maar tegenwoordig neem ik eigenlijk niets meer mee. Deze kringloop in de stationsbuurt gaat sluiten i.v.m. geplande woningbouw. Er is al een nieuwe geopend op een andere plek.







2 opmerkingen: