zaterdag 4 maart 2017

Dochter

Vandaag wordt onze dochter 19. We zijn zo trots op haar, hoe ze zich door dit schooljaar 'bikkelt'. Ze heeft een gatenkaas als rooster, 19 lesuren en 12 tussenuren. Dat komt omdat ze vorig jaar na het overlijden van haar broer ervoor heeft gekozen om in 2x examen te doen. Eerst 3 vakken en dit jaar de overige 6 vakken. Lieverd, een hele fijne verjaardag gewenst en nog vele te gaan hopelijk.
(De foto heeft ze ruim 2 jaar geleden gemaakt toen ze me leerde hoe je foto's op Instagram zet. Eerst vond ik hem niet mooi, maar zo in zwart-wit ben ik er wel blij mee.)



11 opmerkingen:

  1. Lieve Dorien en Jeanette, Gefeliciteerd! En een hele gezellige dag.
    De foto vind ik juist heel erg mooi!!! Liefs en dikke knuffel Stieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, maak er samen een mooie dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie foto! Alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor je dochter!!!
    En ik vind de foto ook heel mooi.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto van jullie!
    En natuurlijk nog felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verlies van een broer/zoon is met geen pen te beschrijven, knap dat je dochter het examen op deze manier alsnog doet!
    De verjaardag zal vast een dubbele lading hebben, verdriet en blijdschap liggen dicht bij elkaar (hoe cliché maar o zo waar).
    Lieve groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen