woensdag 16 januari 2019

Haaknaald

Op instagram kom ik soms zulke mooie dingen tegen. Deze haaknaald is er 1 van. Jessica van Forest friends maakt deze mooie haaknaalden. Ik heb een maat 8 mm besteld, dat leek mij wel stoer. En kijk eens hoe mooi verpakt ik hem binnen kreeg, zo passend bij de haaknaald en haar naam, een gedroogd grasje uit de natuur vlak bij haar huis.
Ik ben er al iets mee aan het haken, naar een patroon dat je kunt vinden op haar blog dat ze sinds een half jaar heeft. Maar dat zien jullie een andere keer.

































4 opmerkingen:

  1. Echt super mooi.
    Benieuwd wat je er mee aan het haken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, de haaknaalden van Jessica! En zo smaakvol ingepakt, je kan niet anders dan er blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhh...wat mooi!! Ik ga ook eens bij haar kijken op ig. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg haar ook al een tijdje op ig, best een kunst om zoiets uit een takje te kunnen maken.
    Fijne groetjes, haak ze, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen