zaterdag 20 november 2021

Vernieuwd stationsplein

Bij het station in Zwolle is alles veranderd. Er is een ondergrondse fietsenstalling gekomen. En daardoor kon het plein voor het station ook aangepakt worden. Vrijdagmorgen 5 november was het heerlijk zonnig en ben ik erheen gefietst om een paar foto's te maken. Het is erg mooi geworden vind ik. En veel groen, dat doet prettig aan.


































https://www.destentor.nl/zwolle/thorbecke-weer-terug-op-vernieuwd-stationsplein-zwolle-hij-had-iets-met-de-grondwet-toch~a790a2fa/?cb=b9c514727b5893a77e0e364461223287&auth_rd=1

3 opmerkingen:

  1. Wat is het mooi geworden! Leuk om te zien.
    Nu ik niet meer met de trein naar het werk ga, kom ik er niet meer zo vaak. De laatste keer dat ik er was, was het nog een grote bouwput.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Daar ben ik zo vaak uit de bus gestapt in het verre verleden, mijn fiets gepakt en naar het Sophia gefietst. Binnenkort eens gaan kijken! Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er mooi uit. Ik geloof niet dat ik wel eens met de trein in Zwolle ben geweest, dus geen idee hoe het was. Maar dit ziet er goed uit, fijn om op zo’n station uit te stappen.

    BeantwoordenVerwijderen