dinsdag 2 november 2021

Zutphen

Afgelopen donderdag ging ik met mijn knutselvriendinnen (we waren bijna compleet) naar Zutphen. Het was wel weer eens tijd voor een dagje weg vonden we. En wat een geluk hadden we met het weer, 17°C en een strakblauwe lucht. Eerst over de markt, en daarna heel veel straatjes in, kijken wat er te zien is en of er een mooie foto in zat :-) Ik ga 2 adressen noemen hier, en dat is waar we koffie dronken en waar we geluncht hebben, 2 aanraders namelijk. De rest moet je zelf ontdekken.

Koffie bij: https://bloemopdetaart.nl/ en lunch: https://www.genietcafe.nl/locatie-binnenstad/.




































Overmorgen nog meer Zutphen. Dit is voor vandaag wel genoeg.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige sfeerbeelden van Zutphen! Leuk: bloem op de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al die mooie foto's laat je iedereen een beetje meegenieten. Dat was vast een heerlijke dag.

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze winter echt een keer naar Zutphe en jouw foto's zijn daarom erg welkom. En die twee lekkere adresjes ook. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n dagje!
    Mooie plaatjes heb je geschoten. Heerlijk meegenieten zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te bekijken, een van mijn studievriendinnen gaat binnenkort verhuizen naar Zutphen. Helaas voor ons best wel ver weg. Maar ben heel benieuwd naar deze mooie plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn en heerlijk dat het weer ook mee wilde werken!

    BeantwoordenVerwijderen