zaterdag 26 maart 2022

In de stad

Afgelopen woensdag moest ik iets ophalen in Assendorp, een wijk van Zwolle. Ik fietste naar het centrum en parkeerde daar de fiets. En vanaf daar liep ik verder. Het was prachtig weer en ik had al eerder een veld vol Krokussen gezien. Dat moest op de foto. Ook het gezicht over de stadsgracht is altijd prachtig. En ineens zag ik een doorlijkje naar het appartementencomplex waar dochter woont, leuk. En het beeld waar op 4 en 5 mei bloemen worden gelegd. In (en op weg naar) de wijk Assendorp vind je overal leuke zitjes. Er is altijd wat te zien als je het wilt zien.










6 opmerkingen:

  1. Heel leuk, je ziet van alles, als je kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En als de zon schijnt is het allemaal nog net iets mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne voorjaarsfoto's. En van zo'n veld crocussen kan ik ook altijd zo genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dat veld vol krokussen!
    Blauwe luchten zijn zo heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, die velden met krokusjes. Zo echt lente hè.

    BeantwoordenVerwijderen