woensdag 2 maart 2022

Van alles wat 46


 

























































































en maar weer eens een nieuwe plaid begonnen - sommige bollen leiden een eigen leven qua richting - 15 februari tijdens het wandelen - station Assen - foto van een felicitatiekaart gemaakt, tekst erop en op What's app verstuurd naar de jarige die op vakantie was op z'n verjaardag, bij thuiskomst lag de (echte) kaart op hem te wachten - storm Eunice 18-2-2022 - en het werd nog gekker - nichtje Jet in actie - maandag 21 februari, het stond blank na de storm en overvloedige regenval - 's middags had man een flinke klus om het water de tuin uit te werken - woensdag 23 februari, een heerlijke zonnige dag en ik zag de eerste madeliefjes - precies 1 bloemetje van de Hortensia bleef aan het kozijn hangen - 25 februari - de webwinkel Made by Stientjen van mijn zus, de moeite waard om even rond te kijken - maart op instagram - have a nice day! 

4 opmerkingen:

  1. Wat een rare maande hebben we toch achter ons, het weer liet zich van alle kanten zien. Gelukkig heb jij, bij slecht weer, genoeg binnenshuis te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne serie weer om te bekijken.
    Ik vind jouw seizoenstafeltje zo mooi. Daarmee bedoel ik het houten frame. En zo fris met het wit en geel waarmee je het nu aangekleed hebt. Dat is echt maart / lente. Mijn seizoenshoekje "moet" nog een make-over krijgen. Van 't weekend maar eens tijd voor maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebbeb het dus alletwee, creatieve bezige bijen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen