dinsdag 8 maart 2022

Jarig

Gisteren was ik jarig, en had een mooie dag. Het begon zondagmiddag al, toen kwam een groot deel van mijn broers en zussen, heerlijk om weer bij elkaar te zijn. Mijn moeder logeerde het hele weekend bij ons. En vandaag geniet ik na, en lees alle mooie post nog eens door. En dank je wel nog voor alle felicitaties voor dochter, daar hadden we zaterdagmiddag/avond een hele gezellige verjaardag. Koffie met gebak, rondje door de stad in het zonnetje, en heerlijk eten.



























13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! een dag met een gouden randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd Jeanette. Wat een mooie beelden. Voorral die taartjes zien er heerlijk uit, ik ben gek op taartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was het al weer vergeten dat je een dag later jarig bent dan ik. Dus alsnog gefeliciteerd :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag nog, het lijkt me dat het fijne dagen waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt erg fijn en gezellig!!! Hopelijk heb je mijn post inmiddels ook gehad ? :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu wel hoor Alet, gistermiddag. Dank j wel, daar ga ik heel wat uurtjes in bladeren!

      Verwijderen
  6. Wat fijn dat je een mooie dag had!
    Gezellige plaatjes laat je ons zien. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje laat, maar zeer gemeend: van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen