dinsdag 5 juli 2022

Nog een idee

Deze houder voor plastic zakjes en draagtasjes kwam ik ook tegen in de stapel tijdschriften. Deze heb ik maar direct gemaakt. Een leuk en simpel werkje, met een super resultaat. En het staat zoveel mooier dan ergens liggend in een hoekje. Want een beetje zuinig omgaan met de plastic tasjes maakt dat je ze vaker kunt gebruiken en er minder hoeft te kopen. Natuurlijk kun je er ook stoffen tasjes in doen, zo heb je die ook allemaal bij elkaar.
























































4 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik bewaar ook de zakken van brood/bolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en helemaal in jouw stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvolle dispensers heb jij gemaakt. Goed idee!
    Hier worden plastic zakken ook flink gerecycled. En op zaterdag naar de markt gaan er zo veel mogelijk stoffen tasjes mee, zodat het plastic tot een minum beperkt blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er al jaren eentje in mijn bijkeuken hangen, gemaakt door mijn oud-buurvrouw. Lekker Frans, een Provencaals stofje.

    BeantwoordenVerwijderen