zondag 22 januari 2023

Appartement in Aalborg

Nogmaals een bezoek aan Aalborg. Deze keer aan het appartement van Helene Houe, stylist, en haar man Mads, musicus. Toen de twee het appartement voor het eerst zagen, waren ze vooral weg van de hoge plafonds. Dat gaf de mogelijkheid om een flinke boekenkast te maken in de eetkamer, gewoon met I-kea boekenkasten. Ook maakten ze diverse andere meubels zelf, zoals het buro en een bijzettafel met tegeltjes.





























Bron: https://www.alt.dk/bolig/helen-houe-bolig-instagram

Hier vind je Helene op I-nstagram en zie je nog véééél meer plaatjes. En dat ze ondertussen verhuist zijn naar een ander appartement :-)

4 opmerkingen:

  1. Hé, deze vind ik niet zo mooi. Komt waarschijnlijk omdat ik niet van beige muren houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n grote boekenkast. En goed ingericht, want de boekenkast straalt rust uit terwijl er toch heel veel in staat. Dat vind ik altijd knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi appartement en de boekenkast straat inderdaad rust uit. Als ik de gekleurde muren zie denk ik altijd dat wij dat ook eens moeten doen maar we doen het nooit. Toch maar wit houden.

    BeantwoordenVerwijderen