donderdag 27 juli 2023

Beeswax wraps

Om schalen af te dekken, of om je lunch in mee te nemen, kun je beeswax wraps gebruiken. Een milieuvriendelijk alternatief voor aluminiumfolie. Je kunt ze kopen, maar natuurlijk ook zelf maken. Dat deden vriendin M en ik een paar maanden geleden. Maar dat had ik nog helemaal niet laten zien hier. Echt even uitzoeken hoe precies, maar heel leuk om te doen.

























De linkjes zijn willekeurig opgezocht op het www en hebben geen enkele binding met mij.

7 opmerkingen:

  1. Interessant! Ik wist niet dat je ze zelf kon maken eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er wel van gehoord maar dat je ze zelf kon maken wist ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om ze zelf te maken. Ik kocht er een paar in Nieuw-Zeeland en vind ze heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je ze zelfgemaakt hebt! Een ideetje om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuke manier om afdekhoesjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Moet even kijken, ik zie dat mijn reacties anoniem blijven........ Alet

      Verwijderen