woensdag 19 juli 2023

De jongen, de mol, de vos en het paard

Dit is de titel van een prachtig vormgegeven boek. Ik deed het cadeau aan een vriendin, voor haar verjaardag. Dol als ze is op opbergzakken, maakte ik er twee. Een grote en een kleinere. In de kleine deed ik het boek, met een strik erom. En dat ging in de grotere. Zo heb je geen inpakpapier nodig, en ziet het er toch heel leuk uit. En gelijk extra cadeautjes ;-) Uit het boek zocht ik een leuke tekst voor op het kaartje. Met een bijpassende stempel is het helemaal compleet. En kijk hoe mooi de grote hangt aan het rek bij de vriendin, foto door haar gemaakt.


































7 opmerkingen:

  1. Prachtig boek! En mooi 'verpakt'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan. Het boek verdient dat wel. En die laatste foto is mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek is prachtig, ik kreeg het verleden jaar cadeau van vriendin Maria. Ik lees er af en toe weer een paar bladzijden in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees er ook af en toe in. Gaf het mezelf cadeau tijdens een coronadip. Je vriendin boft en niet alleen vanwege het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een prachtig boek en de verpakking is meteen een blijvertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een mooi boek. Vorig jaar gaf ik het mijn collega's met kerst.
    Wat heb je het boek leuk verpakt zo. Prachtig!
    Leuk dat je vriendin de zakken zo,n mooie plek gegeven heeft. Staat mooi aan de kapstok.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi boek. En het is prachtig verpakt zo!

    BeantwoordenVerwijderen